niedziela, 15 czerwca 2014

Białostockie foto-spotkania plenerowe

Hej! Jak mogliście dowiedzieć się z poprzedniego postu, bawię się troszkę w fotomodelingu, fotografii.. Ostatnio miałam zaszczyt uczestniczyć w II Białostockim Foto-Spotkaniu Plenerowym, gdzie poznałam mnóstwo fantastycznych ludzi, pelnych pasji, poświęcenia oraz przyjaźnie nastawionych do nowych w ich otoczeniu ludzi. Spotkaliśmy się w grupie ok. 20 osób, mogłam spotkać tam zarówno fotografów jak i dziewczyny, które również pozują. Zdjęcia skończyły się koło godziny 20, gdzie wszystko rozpoczęło się o godzinie 9 rano - makijaże wykonywały wspaniałe dziewczyny ze szkoły wizażu Vena Art. Poniżej prezentuję Wam owoce mojej współpracy z kilkoma fotografami a także ujrzycie na nich makijaż, który wykonała mi Kinga Trochim.


foto: Beata Oświecińska
makeup: Kinga Trochim

foto: Dariusz Tofiluk
makeup: Kinga Trochim


foto: Wiesław Mojsa
makeup: Kinga Trochim

foto: Jarek Łazarski
makeup: Kinga Trochim
model: Marta Kozłowska

foto: Michał Kozłowski
makeup: Kinga Trochim


1 komentarz:

  1. Moja Paula ma bloga! Yeaaah. Zostanę w takim razie najwierniejszą fanką.:) Ps. nastepnym razem pozujemy we dwie w body z koronki (tez mam) hahaha...i to w jakimś strumyku.:*

    OdpowiedzUsuń