poniedziałek, 21 lipca 2014

fotorelacja: Krk

Cześć wszystkim ! Już minął tydzień od kiedy wróciłam do domu, ochłonęłam a także dowiedziałam się, że 15 sierpnia ponownie odwiedzę ten piękny kraj, jakim jest Chorwacja, tym razem w rodzinnym gronie - jadę z młodszą siostrą i rodzicami, prawdopodobnie gdzieś w okolice Makarskiej. Będąc już na wyspie Krk planowałam zrobić post, w którym będę mogła podzielić się pięknymi widokami, jakie można tam zobaczyć. Widoki nie z tej ziemii, po prostu raj ! Szczególnie urzekł mnie widok z balkonu mojego pokoju, te wschody i zachody słońca ... Zdjęcia nie oddają całkowitego uroku, gdyż trzeba to zobaczyć na własne oczy ! 



fakt, to jeszcze nie Chorwacja, ale przejeżdżając przez Węgry, nie mogłam nadziwić się pięknem Budapesztu oraz magiczną ulicą Rákóczi - pierwsze zdjęcie. 





Malinska - miejscowość w której przebywaliśmy. Widok z okna, trasa na plażę i sama plaża ... resztę możecie dopowiedzieć sobie sami ... :) 





Baśka. Oddalone o niecałe 30 km miasteczko od Malinskiej, chyba najbardziej oblegane. Plaże bardziej kamieniste niż w 'naszej' miejscowości.  Piękne widoki, w czasie opalania, nie odczuwa się tak żaru dzięki dość mocnym powiewom wiatru. 




Wieczory w Malinskiej ... 



Most oddzielający wyspę od lądu, posiadający zaledwie 1,5 km długości :) 



Przepiękna Rijeka




Ponownie odwiedziliśmy Baśkę, majac na celu zwiedzenie miasteczka oraz aquarium, po ktorym spodziewaliśmy się nieco wiecej..


Największy kotlet jaki kiedykolwiek widziałam :D 


Przepaść w nieznane .. :) 


Znalezisko na plaży


Widok z mojego ulubionego coctail baru, aż chce się wrócić ! 

Byliście kiedyś w Chorwacji? Jak tak, dajcie znać gdzie i co warto odwiedzić ! Mam nadzieję, że jak będę teraz w sierpniu ponownie tam, to uda się udowiedzić Plitvickie Jeziora. Podobają się zdjęcia? Koniecznie napiszcie co o nich sądzicie ! 

4 komentarze:

  1. Genialne zdjęcia, aż chciałoby się od razu tam pojechać! *____*

    dodajemy do obserwowanych i serdecznie zapraszamy do nas :)
    http://tratwasquad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia rewelacyjne! Oddają klimat w 100% aż chciało by się tam jechać :)
    Pozdrawiam!
    www.lovelybyangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! ja jeszcze nigdy tam nie byłam, ale Chorwacja jest na mojej liście :)

    http://iridiss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zobaczyłam tę cudowne morze podjęłam decyzje - kiedyś na pewno pojade do Chorwacji, i nie ma mowy, że mi sie nie uda. Ta plaża jest przepiękna. *-*

    OdpowiedzUsuń