czwartek, 19 czerwca 2014

Vena Art - Szkoła Stylizacji

Cześć wszystkim ! W ostatnich dniach miałam okazję współpracować ze wspaniałymi dziewczynami z białostockiej szkoły stylizacji Vena Art. To co dziewczyny tworzą pędzlami a także własną wyobraźnią jest niemożliwe do opisania. Miałam okazję poznać fantastycznych ludzi którzy tam działają a przy okazji zaprzyjaźnionych fotografów, którzy uwieczniają działania dziewczyn na fotografiach. Pierwszego dnia na mojej twarzy powstała fantastyczna maska w kolorze złota, dodatkowo z moich włosów powstało prawdziwe afrykańskie afro! Następnego dnia zamieniłam się w prawdziwego zombie! Nie mogłam wyjść z podziwu jak szybko można z żywej osoby zrobić martwą :), na koniec dnia jedna z wizażystek wykonała na mnie makijaż współczesny. Poniżej prezentuję Wam efekty mojej współpracy z rewelacyjną ekipą, na pewno te doświadczenie na długo zapamiętam!




foto: Trzecie Oko
mua: Kinga Trochim
nadzór: Marcjanna Marcysia



foto1: Trzecie Oko
foto2: Marek Żynel
charakteryzacja: Marcjanna Marcysia


foto: Trzecie Oko
mua: Magda Banach


I jak Wam podobają się efekty współpracy? Koniecznie dajcie znać! 



2 komentarze: