poniedziałek, 23 czerwca 2014

instagram mix #1

Instagram mix, czyli seria postów, które dadzą Wam możliwość poznania mnie bliżej, mojego codziennego życia oraz zobaczenia mnie z reguły naturalnej, nie pozującej?  Jestem maniaczką zdjęć, mogłabym robić je na okrągło, a Wy? 



jestem maniaczką selfie! praktycznie codziennie zrobię sobie chociaż jedno ! 


jestem łakomczuchem, uwielbiam odpoczywać, czy to na łonie natury czy w czterech ścianach 
mojej łazienki oraz lubię pić orzeźwiajace soki / drinki ! 



ostatnio byłam na imprezie Maffashion Liestyle Party, która była w moim mieście, 
bylo fantastycznie ! / poznajcie mojego ukochanego :) 


najukochańsze stworzenie na Ziemi - poznajcie Bellę! /
backstage sesji maskowej / peace! / w czasie jazdy ... :)

A wy korzystacie z Instagrama? Jeśli tak, to podajcie swoje, chętnie pooglądam !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz